tisdag 25 maj 2010

Åh en sån natt...!


Men vi kallar den inte för Bella notte! :P

Har varit fullt ös medvetslös inatt minsann! I vissa stunder har hjärtat klappat fort fort och jag har skyndat mig allt jag kan! Kö till dörren många och långa stunder under natten.

Men åh alla dessa underbara människor jag får träffa! Har fått höra så otroligt många vackra, snälla, glada, värmande ord inatt! Alla underbara människor jag får möta i mitt arbete, DET är behållningen med det hela! Tjusningen! Tack vare alla sköna jävlar som kikar in där, orkar jag såna här gånger! Guld värt!

Nu ska jag äntligen få krypa ner och sova i min sköna säng! Solen skiner ute och det känns lite motigt att sova nu, men det är ett måste! Hoppas solen skiner även i eftermiddag när jag slår upp mina blå! =)

Önskar er alla en härlig dag i solen! =)

Inga kommentarer: