måndag 17 maj 2010

Fett med najs!


Idag mår jag som en jävla kung! Eller nåt....! Känner mig så jävla pigg, glad, lycklig, sprudlande och fylld av livskraft!!

Hade missat samtal på mobilen från Yenie när jag kollade den efter morgon (förmiddags) -kaffet. Ringde upp och sen har vi hängt hela dagen, är så jävla glad och fylld med energi nu! :D

Inatt ska jag jobba, så även imorn natt. Känns helt ok, tog ju ledigt mina två första nätter, så det blir bara två nu. Blir nog ingen vidare lön denna månad och nästa, men det skiter jag i. Jag har varit ledig och mått gött, först i Turkiet, sen i Skövde! Behövde det verkligen och har laddat mina batterier så att jag har fått förnyad energi! Känner inte att jag kravlar omkring på botten längre!

Nu ska jag ta det lugnt en stund och ladda inför det kommande benpasset på gymmet! Har inte bestämt mig än för om det blir nere på stan eller på fyris!

Önskar er en helt underbar Måndagkväll alla sköna jävlar!

Kärlek!

1 kommentar:

cabten sa...

Bottenkravlet har en annan tagit över =(