torsdag 27 maj 2010

Skönheten ligger i betraktarens öga!


Tänkte vända mitt dygn idag, och hade ställt larmet på 13 för att inte vara helt död, men vaknade strax efter fyra, måste ha stängt av och somnat om.. :-/ Jaja shit happens!

När jag vaknade kände jag mig riktigt som en påse skit, inge bra varken på insidan eller utsidan.. och så tog jag upp mobilen och där har jag några nya sms i inkorgen. Ett av dem var från min kära vän L, som skrev: "Jäklar vilken pangbrud du är! Såg dig precis på Flukta ;) du är ju varje mans dröm :D med en underbar å strålande personlighet som matchar! Pussar!"

Blev så jävla glad av det hon skrev! Ibland när man känner sig som en liten lort behöver man faktiskt få höra lite sköna saker! :-) Kände mig genast mycket bättre när jag läst det där! :D

Tror att vi alla känner oss off ibland, små, fula, hopplösa eller vad det nu är! Då kan några uppmuntrande ord från en annan människa hjälpa!

Blev även inspirerad av fina J nyss, som tagit krafttag i sitt liv! :D Jag kan oxå och jag SKA! :-)

Inga kommentarer: