fredag 28 maj 2010

Öva öva öva öva!


Alla människor jag möter i livet är utsända för mig att öva på och alla situationer jag hamnar i är också till för att jag skall öva mig. För att jag ska lära mig nya saker om främst mig själv!

Ibland känns det som att det är ett jävla övande och övande hela hela tiden!

Men jag vet att jag kommer att komma starkare och en smula klokare ur det!

Å jag behöver inte vara allt. Jag behöver inte vara stark och på topp hela tiden.

Jag behöver bara vara jag - och det räcker gott och väl. Det är det som är meningen! :)

2 kommentarer:

Mamma sa...

Du har en underbar förmåga att hitta roliga och illustrerande bilder till allt möjligt.
I fråga om lärdomarna så börjar ju sommarlovet om ett par veckor. Då behöver man inte lära sig något alls utan bara njuta av solen och ösregnet.

Susanne Löfgren sa...

En bild säger mer än tusen ord! =) Ja, på semestern skall jag samla ny kraft och smida planer för resten av mitt liv! =) Kram!