lördag 22 maj 2010

Illa.. jag mår illa...!


Blä för illamående... har mått illa i över en vecka nu! Magen krånglar som fan. Jag ska inte gnälla dock för det är sällan den gör det nuförtiden och det är jag tacksam över =)

Men ändå lite störigt när det är sådär.. får knappt i mig nån näring för magen protesterar på en gång och sen mår jag illa när jag ätit.. Ska iaf vänta nån timme och se om jag pallar träna för jag är rastlös till tusen och behöver få ta ut mig på nåt sätt..! Vet inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll faktiskt. Vädret är grått och regnigt. Älsklingen är hemma i helgen men han sitter klistrad vid hockeyn så vi får väl se vad som händer och sker!

Blir lugnt för min del iaf. Tror en film hemmavid lockar mest. Tänkte dra till bibblan och låna böcker, men de hade pingststängt idag. Hade inte ens nån koll på att det var pingst förrän jag kollade bibblans öppet-tider faktiskt! ;)

Önskar er alla en fortsatt fin Lördag! Och om nån jäkel ska komma å kommentera å tro at jag är gravid, så kan ni fetglömma det! ;) För det är jag inte för fem öre - sådeså! ;)

Inga kommentarer: