fredag 21 maj 2010

Ännu en lista! ;)

Första jag gör på morgonen: brygger kaffe som jag sätter i mig framför datorn!
Frukost: Rostat bröd eller nybakta scones med juice och kaffe till.
Avgudar: Livet!
Färg: Beror lite på humör tror jag!
Mat: Allätare!
Kamera: Nix!
Skor: Bekväma!
Dricker: Kaffe och vatten mestadels.
Beroende: Kaffe? Träning?
Semester: Bara jag får ta det lugnt, gärna fint väder och vid något vatten, så är jag mer än nöjd! =)
Önskar mig: ett fortsatt friskt, långt och lyckligt liv!
Borde: gillar inte borden!
Vill: börja plugga igen!
Värsta som finns: tanken på att förlora någon av mina nära och kära!
Drink: är ingen vidare drinkmänniska!
Hemlighet: om jag berättar så är det ju ingen hemlighet?
Dold talang: var en jäkel på piano en gång i tiden!
Rädd för: varierar..
Mobil: Sonyericsson
Dålig på: att ha tålamod, men övar mig i det!
Musik: gott och blandat, tack.

Inga kommentarer: