tisdag 11 maj 2010

Sjukt biff!!


Haha nä kanske inte ;) Men det känns verkligen helt ok med träningen med tanke på att jag kört rehabträning i 1,5 år nu. Är fortfarande försiktig, kör med lätta vikter och känner efter, lyssnar på kroppen.

Men träningen går fan bra! Det gör den! Det är så jäkla härligt! :D Har fått köra hela kroppen i en månad nu tror jag (innan dess har jag bara fått köra ben, rygg, baksida axlar och mage pga min framåtroterade axel som gjort ont och krånglat).

Tänk när jag kan börja lägga på lite vikter igen, köra tungt och panga på! Gud vad jag längtar! I år ska jag bli stor och stark! Basta! :D

3 kommentarer:

Only me sa...

Herregud vilka muskler du har! Mina hänger rätt ner under armen.... hehe, latent kallas det visst ;)

Susanne Löfgren sa...

Nämen tack! =) Träning är bland det bästa jag vet, och då är det styrketräning som gäller =)

Vad tycker du om att träna?

Kram!

Only me sa...

Jag gillar att träna,men tar mig inte varken råd eller tid.
Jag är en sucker på body pump. Älskar det! Styrketräning också, men jag tycker det är lite jobbigt att träna när det känns som att andra tittar på mig... :/ hehe