onsdag 4 maj 2011

Heja heja friskt humör!

SÅ! Nu har jag grinat färdigt och laddat om!

Några ord från främlingar på en skärm - som inte har den blekaste aning om vem jag är eller om mitt liv - varför tusan ska jag bry mig om dem?!?!

Jag som har så otroligt många fina kärleksfulla människor i mitt liv som älskar mig och uppskattar mig precis för den jag är!

Varje motgång är ett tillfälle för mig att testa min styrka, bli starkare och fortsätta på min egen väg oavsett vad andra må tycka eller tänka! Det säger ju bara något om dem - inte om mig! Jag är ju fortfarande samma Susanne!

Imorn blir det promenad all day long tror jag! I ren och skär protest!

Heja heja! Jag är så galet bra!

1 kommentar:

karolin sa...

Kör ditt race :) Lägg energin på ditt mål istället för dumma människor! :)Önskar dig lycka till! kram