lördag 21 maj 2011

Lockigt hår!


Jag är inte så jävla tam längre. Jag finner plötsligt förtjusning i mitt lockiga hår. Det är lite vildare, spretigare, inte så tillrättalagt och spikrakt!

Det är inte alltid enkelt. Men jag vågar vara lite obekväm numera.

Vara jag.

Göra som jag vill.

Kanske känner jag mig snart lite som en apa i djungeln, som min kära syster brukar säga!

Något nytt är på gång - jag känner det!

Något bra!

FRIHET - jag älskar ordet och innebörden!

Så fort jag känner att den berövas mig minsta lilla - min frihet - så skrumpnar jag ihop och dör en smula!

En stark längtan har väckts i mig! Landet och skogen lockar alltmera.

Det lilla och enkla.

Avskalat, naket, ärligt och simpelt.

Välkommet!

1 kommentar:

Christian sa...

Haha, sötnöt!

Vad skön du är..=D
Du är den mest poetiska och kärleksgivande person jag "känner"! =D

HÄRLIGT!

KRAAAAAAAAAAAAAAM!!!!