söndag 1 maj 2011

Oh sweet sweet life!


Mår så otroligt gött i hela kroppen! Gav mig ut på joggingrunda till lugnvik å tillbaka. Har haft uppehåll från joggandet ett tag å kroppen kändes lite tung å seg så jag malde på i ett lugnt tempo, skönt var det, men det riktiga endorfinruset ville inte riktigt infinna sig. Men precis när jag hade vänt i Lugnvik så dök en låt med infected mushroom upp i mp3:n och då jäklar fick jag gnista!!!

Kort efter det mötte jag en kvinna som stannade upp och sa något så jag stannade till och plockade lurarna ur öronen. Hon berömde mig för min fina löpteknik "du springer otroligt fint!"

Blev så himla glad av den kommentaren och tackade så gott å önskade henne en fin dag! Snacka om att en vänlig kommentar ger en MASSOR av ENERGI!!! Plötsligt kändes det som att jag skulle kunna springa jorden runt! :D

Ååh jag är så sjukt tacksam över mitt älskade fina liv!!! Glädje!!!

TACK älskade starka fina kroppen för all härlig rörelseglädje du skänker mig!

Nu ska jag äta frukost och ta med Mozart och Jonatan ut på promenad! :-)

Önskar er alla en fin dag!

LEV! SKRATTA! ÄLSKA!

2 kommentarer:

Anne sa...

Härlig bild!

Jennie sa...

Men gud så härligt med en spontan komplimang sådär. :)