lördag 30 april 2011

Stadium staff challenge!



Imorn drar den igång! Utmaningen som sträcker sig från första Maj till sista Juni! Jag är sjukt taggad!!!

Om jag har fattat rätt så gäller det att samla kilometrar! Å jag hoppas att det stämmer för det kommer inte att bli några tider att snacka om för min del. Jag joggar hellre än springer och så går jag mycket eftersom mina chihuahuor är med mig på de flesta rundorna och då går det inte undan lika mycket, men det gör inget, de skall ju ha sin motion de med! :-)

Inte heller kommer jag att orka bry mig om att pausa när jag står stilla, vilket man tydligen måste göra om inte "tempot ska sabbas".

Så tiden struntar jag i och så satsar jag på att samla så många kilometrar å mil som möjligt istället! ;-)

Så folket - kommande två månader är det promenader eller joggingrundor som gäller om vi ska hänga! ;-)

Bilderna är framgooglade!

Inga kommentarer: