torsdag 14 april 2011

Guldkorn!


Älskar guldkorn i vardagen!

Förresten så älskar jag vardagen också! :-)

För en stund sen fick jag ett sånt där guldkorn då jag var ute och traskade.

Mötte en liten pojke, han hade ryggsäck på sig och var förmodligen på väg till skolan.

Han var så himla genuint glad! Världens största leende och hela han strålade! Skuttade vägen fram med hoppsasteg och log med hela ansiktet!

Blev alldeles glad och varm i hjärtat när jag mötte honom!

Önskar av hela mitt hjärta att han får en alldeles underbar dag fylld av värme, glädje, kärlek och ljus!

Önskar av hela mitt hjärta att han blir SEDD! Att han får utrymme för sin person!

Önskar av hela mitt hjärta att inte något eller någon försöker kuva honom eller stampa på hans lycka!

Önskar er alla en underbart vacker dag! :-)

Kärlek och ljus! <3

Inga kommentarer: