torsdag 14 april 2011

Jag har fått det knäppa leendet!


Inte förrän vi är där, inte förrän vi upplevt något - kan vi förstå!

Blev så full i skratt för några dagar sedan då jag kom på mig själv.

De fördomar jag gått och burit på i mitt liv - de har varit otaliga! Eller förutfattade meningar kanske jag skall säga. För fördomar är de först om de inte kan ändras på!

Inte är jag helt fri från den typen av förutfattade meningar/tankar än, men många av dem har jag dumpat längs min väg!

En av dem, är den om "knäppa leendet".

En viss typ av leende som jag tidigare tillägnat "flummiga typer".

Har inte tänkt på detta på länge nu.

Å sen ser jag bilden på mig själv i headern på min blogg och inser - JAG har fått "det knäppa leendet"! ;)

Å inte tycker jag att det är det minsta knäppt längre!

Jag tycker att det är äkta, varmt, vackert och fantastiskt!

Å om någon tycker att jag är en flummig typ med ett knäppt leende - då gör det mig faktiskt ingenting! :-)

Så läckert det är! Att vi sällan förstår eller inser saker och ting - förrän vi själva är där!

Visst är det fantastiskt att vi kan förändras under vår resa! :-)

3 kommentarer:

Jennie sa...

Ja men du är väl lite flummig ;) med världens finaste leende! Äkta leende! :) <3

Susanne Löfgren sa...

Det tar jag som en riktig komplimang! =) TACK fina fina du! <3

Håkan sa...

Jag tycker ditt leende ser mycket äkta ut :-)