torsdag 14 april 2011

Trött dag...


Jag är så vansinnigt trött idag.. Var pigg imorse och har promenerat lite och kört ett styrkepass. Men sen blev jag alldeles galet trött. Har faktiskt ignorerat finvädret och vilat och sovit idag, min kropp säger mig att jag behöver det.

Känner mig lite olustig i kroppen nu, är så vätskefylld. Vet inte om det är den vanliga hederliga PMS:en, men tror jag ska kika förbi hälsokosten på lunchen imorn och köpa antingen maskrosextrakt eller biodrain och se om det hjälper till lite.

Jag har känt mig så HEL sista tiden. Det är så himla skönt! Jag har mig själv och jag har hundarna och jag känns inte behöva mer än så! :) Kan ju inte veta om känslan håller i sig, men jag njuter av den här och nu! Det känns så alltmera nu!

Tänker på SÅ många gånger som jag längtat efter någon - på fel sätt! Krigat med mig själv, min kropp och själ, tynat bort mig själv i tron att jag skall dra till mig någon som vill ha mig! Jag hör själv nu hur knäppt och galet det låter!

Jag stökar om mycket nu, ändrar om i mina energier. Det sker av sig självt och jag hänger med i det så gott jag kan! Väntar in, känner in, följer med.

OM jag nu någon gång träffar någon - så vill jag ju att den människan ska vilja spendera tid med mig för att jag är JAG. Inget annat.

Och faktiskt, skulle jag aldrig träffa någon, så känns det helt okej! Jag har det så fint som jag har det här och nu! :-)

Det känns skönt och befriande att känna så! :)

Känner mig lycklig och fri! Tacksam över att vara jag! :-)

Inga kommentarer: