torsdag 14 april 2011

WOW!


WOW!

Jag är så oerhört fascinerad och glad över den förändring jag dagligen märker av när jag är ute bland människor!

På mina promenader möter jag så många leenden, folk stannar och hejar och pratar som aldrig förr!

Nyss när jag satt ute med en kopp kaffe i solen här ute på gården kom en kvinna fram och vi hade ett härligt och givande samtal! Hon avslutade med att önska mig en fin dag och jag önskade henne detsamma!

Det händer hela tiden nu! Människor som jag inte känner ler, skrattar, pratar, önskar mig fina dagar och kvällar och jag blir fullkomligt överöst med kärlek!

Det är så fantastiskt och skänker mig sådan glädje! :D

Har hela världen förändrats eller är det jag som har förändrats?

Kanske är det så att jag utstrålar något helt annat nu än vad jag gjort tidigare! Kanske är det så att jag ser på min omvärld med helt andra ögon numera! :-) Kanske gör detta att jag drar till mig helt andra saker än vad jag har gjort förut!

Underbart är det i alla fall! :D

Kärlek!!!!!