torsdag 28 april 2011

Beach 2011..? Näe. Peace 2011!


Nä i år är det inget jäkla "beach nånting"!

I år har jag plockat bort den meningen och jag tänker inte sätta tillbaka den heller!

I år är det peace 2011!

I år finns det sköna lilla ordet BALANS med!

I år är det frid och ro!

I år är det njutning och glädje!

Glädjen i att röra på sin kropp!

Det sköna i att vila och samla ny kraft!

Det fina i att älska sig själv!

Det värdefulla i att acceptera och uppskatta mig själv för allt jag är!

Jag vet vad som får mig att inte må bra: måsten, tvång, förbud, hets, obalans, ondskefulla tankar om mig själv - och därmed även om min omvärld. Hunger, orkeslöshet, förlorad livskraft och livslust. En sjuk och svag kropp och själ. Förlorad eld, förlorad glöd.

Jag vet vad som får mig att må bra: Glädje, njutning, acceptans, balans, kärleksfulla tankar om mig själv - och därmed även min omvärld. Energi och kraftfullhet, förnyad livskraft och livslust! En frisk och stark kropp och själ. När jag glöder och brinner!

Valet har blivit så enkelt och självklart!

Jag lever, skrattar, njuter, älskar!

Det är så fint att finnas och leva! Jag vill leva och njuta av varje sekund, här och nu!

Jag önskar MIG och DIG och DIG och DIG en underbart fin dag! :-) <3

1 kommentar:

**Sanna** sa...

Och jag önskar DIG en alldeles underbart bra & härlig dag!
Kram