torsdag 7 april 2011

Jag har gjort mitt val!


Jag har hållit på med mycket galenskaper i mitt liv! Fler kommer säkert att komma, men jag har liksom landat och börjat finna balans! Finna mig själv!

Jag vet vad som är viktigt för mig och hur jag vill ha det i mitt fina lilla liv här på jorden!

Jag har bestämt mig för att jag vill njuta av livet och må bra!

Livet är så vackert och mirakulöst!

Jag vill inte kasta bort det på saker som i slutänden är små struntsaker!

Jag vill SKRATTA! LEVA! ÄLSKA!

Älska min kropp precis så som den är! För att den är MIN kropp! För att den är frisk, stark och fungerande!

Älska mina ande, min själ, mitt sinne - allt som är jag!

Jag vill njuta av allt som jag tycker om!

Allt som skänker mig glädje, njutning, goda energier!

Jag vill äta god mat och njuta av den!

Jag vill simma med kraftiga härliga simtag! Leka i vattnet som en delfin!

Jag vill springa och känna endorfinerna rusa i kroppen!

Jag vill bygga och stärka min kropp så att den fortsätter må gott, vara frisk, stark och bära mig!

Aldrig mer dessa dåliga siffror!

Aldrig mer vågar, måttband, kalorier!

Jag gör det på mitt sätt nu :) På sättet jag mår bra av!

Kärlek! Distans! Balans!

Jag har äntligen börjat vakna upp ur det koma jag befunnit mig i under många år!

Jag älskar och hyllar livet!

Jag älskar och hyllar mig själv!

Jag är så rik på tacksamhet, glädje, kärlek!

Jag har så många underbara människor i mitt liv!

Jag är underbar!

Jag känner att jag är på väg!

Jag rensar ut massor av tungt skrot i min ryggsäck, lämnar det bakom mig och rör mig mot den stora friheten!

Jag känner mig som solsken!

Jag väljer glädje!

Jag väljer kärlek!

Å jag avslutar med att citera min fina vän Angelica som sätter ord på det så himla bra: Jag är inte perfekt - men jag är magisk!

:-)

2 kommentarer:

Only me sa...

Underbara du!
Jättebra citat. Älskart!
Kram!

**Sanna** sa...

Vilket härligt inlägg!
Hittade din blogg av en slump, och nu har jag suttit och läst här en bra stund. Du skriver underbara inlägg, man mår BRA av att läsa dom. Jag lär återkomma!
Kram