fredag 22 april 2011

En lista!

1. Ta närmsta bok, slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det där?

"Och med att titta i sitt eget familjealbum, intrycken är tydliga men man..

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En grön soffkudde

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Hmm.. kan jag inte ens minnas.. ser nästan aldrig på TV..

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
Kvart i ett på natten? (00.37)

5. Bortsett från datorn, vad hör du nu?
Musiken till filmens sluttexter.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Några timmar sen, på väg hem från affären!

7. Vad tittade du på innan du började svara på detta?
En film!

8. Vad har du på dig?
Mysbrallor å en blå tröja!

9. Drömde du något i natt – i så fall, vad?
Jag drömde något om en gammal häkteskollega, skulle skicka mitt nr till henne på facebook så vi kunde nå varandra, trodde det var sant när jag vaknade!

10. När skrattade du senast?
När jag pratade i telefon med Novie ikväll!

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är?
En lampa, inget annat.

12. Har du sett/varit med om något konstigt på sistone?
Vad är konstigt? Mycket som jag är med om/gör anses nog som konstigt av många, men inte av mig! :)

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Den börjar bli lite lång…

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Charlie st Cloud

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Det får jag se då!

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Vet inte riktigt, är rätt så öppen med det mesta... Att jag varit medlem i ett nykterhetsförbund en period i livet är det kanske inte många som vet?

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vilken skulle det vara?
Förändra, svårt att svara på.. Mer kärlek åt folket i alla fall! När vi har lärt oss att handla och bete oss kärleksfullt och bekräftande mot oss själva - kommer vi att möta andra människor på samma vis.

18. Tycker du om att dansa?
Älskar!

19. George Bush?
?

21 + 22. Vad skulle dina barn, pojkar resp flickor heta?
Det kan jag inte veta förrän jag möter dem! Hur skall jag innan veta vad de är för personer och vilka deras namn är?

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Nej.

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärleporten?
Välkommen min vän!

24. Vilka vill du ska svara på dessa frågor?
Ingen särskild! =)

Fick listan av Erika! =)

2 kommentarer:

Erika sa...

Åh tänk att det ändå är så mycket man inte vet om varann, trots att vi båda är öppna.

Tänk att du har mysbyxor och blå tröja liksom?? ;)

Jag röstar för en jättelång fika när jag flyttat hem, okej?

PUSS!

Susanne Löfgren sa...

Jaa det röstar jag oxå för! :D :D :D

Pussåkram! :-)