onsdag 18 maj 2011

Nöden har ingen lag!


Nöden har ingen lag! Pinknöden alltså! Okej, det går ju förvisso att vrålknipa hela rundan, men det förtar en del av gläden om jag säger så! När jag drabbas av svår pinknöd då jag är ute, förbannar jag mig själv för att jag ständigt envisas med att glida omkring i skrikrosa träningskläder! Jag måste ju kilometervis in i urskogen för att gömma mig (okej jag överdrev en liiten smula där, jag gillar att göra det ibland! ;) ), nåväl, och ändå lyser jag som en färgglad karamell på milsvida avstånd!

Än har ingen skådat mitt bleka arsle där ute i skogen i alla fall, men den dagen lär nog komma! :P Det är nog värt det! Att få pinka vid svår pinknöd är en i det närmsta orgasmisk upplevelse! :D

Det blev en riktigt skön promenad i övrigt också! Älskar att vara ute i skogen och låta hundarna springa fritt! De är så lyckliga när de får vara ute i skogen och sträcka ut och busa! Mötte en tjej med en ståtlig rottweiler, som behövde träna på hundmöten så det blev lite spontan träning där ute i skogen också! Roligt!

Ett gäng cyklister dundrade om oss i en jädra fart, mötte massor av människor som var ute och sprang, å åkte rullskidor! Jag blir alldeles till mig av all rörelse omkring mig! Jag vill också skaffa mig en riktigt bra cykel nån gång och kunna ösa på sådär! Det ser så jäkla härligt ut! :D Å snabb i benen det ska jag minsann också bli! Allt har sin tid! Nu får det bli lite lågintensiv träning under Maj och Juni, sen ska jag vila min kropp och köra igång med all träning som får stå åt sidan nu, som styrketräning och simning!

Förra sommaren orkade jag inte springa många meter utan att falla ihop i svåra flås-attacker! Nu går det ju riktigt bra! Det gäller att komma ihåg sin utveckling, vare sig det gäller det fysiska eller andliga planet och ge sig själv en klapp på axeln då och då för hur långt man faktiskt kommit med sig själv!

Sen finns det alltid en massa nytt att lära sig och ta in, en massa nya härliga utmaningar!
Det är så jädrans härligt, fantastiskt och spännande att leva! DET mina vänner - är en sak som är säker! :D Kärlek!!!!

Inga kommentarer: