lördag 24 oktober 2009

SKAKIS!

Hela morgonen har jag varit alldeles skakis och darrig i kroppen! Har aldrig varit med om det tidigare, så det känns lite obehagligt.. Stod och diskade nu på morgonen och benen skakade så det var jobbigt att stå upp.. Fingrarna darrade och hela jag kändes konstig. Pratade med mamma i telefon och hon sa att pappa kunde bli sådär om blodsockret var för lågt. Jag har aldrig känt av sånt, men åt en näve russin nu och det börjar bli bättre, så det var nog det som felade! Kanske var det för att jag sov hela dagen igår, åt bara lite pyttipanna och sen somnade jag och sov hela kvällen och natten. Blev ju således väldigt lite ätet förra dygnet..

Hoppas jag känner mig lite piggare snart för jag vill verkligen ha hundarna i helgen när jag är ledig! Å så ska jag ju på bio ikväll å imornkväll! :-)

Inga kommentarer: