lördag 24 oktober 2009

Mysigt!

Jag sov hela kvällen och natten tills imorse! Känns helt underbart! Behövde verkligen den där extra sömnen! Är således uppe med tuppen och tittar tecknad film på TV som visas nu: Scooby Doo! Myser i soffan och känner att det hade varit så mysigt att kolla tecknat med en egen liten unge! Det blir väl det också antar och hoppas jag! Jag är ju bara 30. så än är det inte för sent! Först ska man ju hitta sig en gube bara och det är ju kanske inte det lättaste! Tills dess njuter jag av tillvaron som den är, allt har sin tid och allt har sin charm! :-)



Idag ska jag hämta älskade älskade små hundar!! Tänkte höra med Jocke om han har tid att assistera mig vid tandborstning av de små, vilket nu skall ske dagligen! Populärt lär det inte bli, men det måste göras! ;)

Inga kommentarer: