lördag 24 oktober 2009

BIO-helg!




Denna helg är värsta bio-helgen! :) Ikväll träffade jag älskade Tina och vi såg "Surrogates" med Bruce Willis. Den var helt ok! Vi satt mest och pratade och fnittrade, som man icke får göra på bio, men hey, det var lääängesen vi sågs! Å ingen hyschade oss så det så! Det var så roligt att ses eftersom det var ett tag sen!

Efteråt hängde jag med Tina å kollade in nya lyan på frösön och surrade ännu mer! Jag tänkte dra direkt hem och ge hundarna mat, de skulle haft mat redan vid sju, men jag tänkte att jag är ju hemma vid åtta så det är lugnt.. Nåväl, jag behövde den där pratsunden och samvaron, och hundarna överlever nog. De fick käk nyss istället och nu ska vi snart ut på sista kvällsrundan, sen blir det nog lugna puckar tills jag somnar! Fick låna några filmer av snälla Peter på securitas, så jag har att kika på!

Imorn e d bio-dags igen! Då är det jag, Linda, Karin och Erica som ska iväg och se bröllopsfotografen! På dagen hade vi tänkt kika förbi folkets hus en sväng, då det är loppis där och erica ska va där å sälja lite grejor! :) Hund-gos i massor ska jag hinna med oxå innan bion, å promenad såklart! Gaddarna ska borstas igen på de små! Antingen får väl Karin assistera mig eller så får jag åka förbi Jocke!

En fin-fin helg alldeles lagom för en Sussi, som inte är så mycket för det där krog-rännandet! :-)

Inga kommentarer: