lördag 10 oktober 2009

Roast på berns - INTE KUL!!

Lade mig och gosade med hundarna i sängen under IDOL ikväll och somnade å sov så gott resten av kvällen! Vaknade halv ett och tog ut småtrollen på en promenad! Jonatan är nu pigg efter gårdagens veterinärbesök och det är så skönt!

Iaf nu när jag kom in från promenaden var det "Roast på berns" på TV:n. Den som skulle "roastas" var Bert Karlsson. Ok, Bert är knappast min personliga favorit - långt därifrån! Den mannen kan ju kläcka ur sig lite vad som helst. MEN skämtandet om honom var ändå inte roligt. ALLA skämt gick ut på att göra sig rolig över hur ful han är. Är sånt kul?? NEJ!

Jag fullkomligt HATAR när människor gör sig roliga på andras bekostnad och när folk ska klanka på andras utseende, det pallar jag inte alls. Det är inte kul för fem öre! Jag fixar inte att se sånt, jag får ont i magen, det riktigt knyter sig! Usch och fy vad elakt! Elakt, trist och tråkigt är det inte i närheten av kul. Jag bytte kanal. Urk, det där programmet kommer jag ALDRIG att titta på!

Inga kommentarer: