måndag 12 oktober 2009

Lite tussig..

Jag är lite tussig nu.. tar det lugnt och vilar och sover så mycket jag bara kan.. Igårnatt hade jag sprängande huvudvärk och mådde inget vidare i kroppen. Flera kunder påpekade att jag såg sliten ut.. Jotack, det var jag medveten om! :P Skönt med nya schemat som gör att det bara är 3 nätter kvar att ta sig igenom, istället för 6!

Inatt kör jag på samma stil som igårnatt. Orkar inte sminka mig eller greja nåt, tänker bara vila allt jag kan fram tills att jag börjar mitt pass. Tänker inte heller stressa på jobbet, jag går ju faktiskt dit trots att jag inte är riktigt hundra, så stress, nej tack.

Något jag inte riktigt gillar på mitt jobb, är all den onyttiga maten. Den krockar helt med min livsfilosofi! Men man får inte alltid allt och jag trivs ju kanonbra på mitt jobb! Ok att jag inte känner att jag riktigt kan stå för det där med all den snuskiga snabbmaten, men det är väl också det enda! Älskar allt folk och själva jobbet, så jag bryr mig inte så hårt i att käket krockar med mitt tycke. (Statoil själva vill ju påskina att de minsann har nyttiga alternativ, men njaa jag håller inte riktigt med där.. allt är väl relativt, men jag som gillar ekologiskt och ogillar alla äckliga medel i maten kan väl inte påstå att jag tycker det är värst nyttigt...).

Nu ska jag hundgosa och slappa i min soffa fram till jobbdags! Det är friskvård det! :)

Inga kommentarer: