söndag 25 oktober 2009

Jo! Det finns EN snygg kändis!


Sista natten jag jobbade hade jag en diskussion med securitas-grabbarna när de som vanligt kikade förbi på natten. En av dem tyckte att nån manlig skådis var snygg, vilken det var kommer jag inte ihåg nu. Jag försöke också komma på nån, men kom bara på idel vackra kvinnor! Finns inte värst många kända killar som tilltalar min smak faktiskt..


Men så alldeles nyss kom jag ju på en som faktiskt är jättefin! (Tur att jag om på det och försåg er med detta viktiga fakta va?!) Jämtlands-sonen Emil Forselius! Han är ju så grymt jäkla fin! :)

4 kommentarer:

Karin sa...

Ahmen hallå! Sean Connery! Vackraste mannen ever!

Susanne Löfgren sa...

Hmm... inte enligt mitt tycke, men rätt ögonfärg har han ju iaf! ;)

Paula sa...

Persbrant (stavas?) är väl inte snygg direkt men enligt mig nummer ett som svensk kändis. Sångaren i Backyard babies är sketasnygg :) sedan är det nog lite glest med snygga karlar ja....det går 50 supersnygga tjejer på 1 snygg kille, jämt...även här i stan.

Övrigt är Gary Oldman paxad som världens sexigaste man genom tiderna ;-p

Susanne Löfgren sa...

Paula - åh Persbrandt är ju faktiskt helt fantastiskt vacker!

Gary Oldman..? Hmm det vet jag inte ens vem det är, måste googla! ;-)