söndag 25 oktober 2009

Nu kan drömprinsen komma och plinga på tack!


Jag tycker faktiskt att det vore väldigt roligt att träffa nån! Många dagar tycker jag det iaf. Andra dagar känner jag "meeeeeeeen ooooooorkaaaaa" och tycker det mest känns jobbigt att träffa nån och att det är så galet skönt att vara själv!

Jag orkar inte anstränga mig nåt för att träffa någon dock. Jag tycker att jag gott kan få sitta på arslet här i min TV-soffa och må gott och så kan drömprinsen få komma och plinga på dörren en dag, typ "Hej här är jag" och så säger jag bara typ "Men tjena hej, välkommen!" Å sen är d klart!

Jäjä riktigt så funkar det kanske inte.. men det vore onekligen väldigt bekvämt och bra! :-)

Det här med utseendet har jag funderat på. Jag är inte så himla fast vid nån speciell kroppstyp och så. Jag tycker iofs att det är trevligt om killen är större än mig, gärna längre och lite mer bastant på nåt sätt, så jag slipper känna mig som en babuschka! Men egentligen är det inte så värst noga. Lite lönnfet å så gör mig ingetm bara det inte är nån soffpotatis som aldrig tränar eller rör på sig, det passar inte min livsstil riktigt.

DOCK har jag en grej som jag är oerhört petig med.. han måste ha bruna ögon! Antingen är det väl en sån jag ska ha då, eller så är det meningen att jag ska bli motbevisad. Ungefär som min syster som aaaaaaaldrig skulle kunna va tillsammans med nån som heter Ulf och såklart träffade hon en Ulf! Å det blev ju himla bra! Eller som min mosters vän som aaaaaaaaldrig skulle kunna vara tillsammans med nån som har hårig rygg. Jepp hon träffade en riktigt luden karl! Men det tog visserligen slut sen, så hon kanske kom på sig där nånstans att hon var fel ute...!

Nä, skämt åsido. Livet är fin-fint som det är nu! Å händer nåt annat så blir det nog fin-fint det oxå! Men han får inte plinga på innan början av December, för det vore roligt att kunna fira ett år som singel! Ett år kanske inte är mycket att skryta om, men det skulle kännas trevligt på nåt sätt. Och ett år är ändå ett år! :)

8 kommentarer:

Karin sa...

Haha, ett helt år! För i tusan, jag är glad om jag klarar en månad till ;)

Susanne Löfgren sa...

Haha.. ett år går fort!! ;-)

Veronica sa...

1½ år för mig. så om din drömprins knackar på en vacker dag, kan du så snällt fråga om han har nån trevlig kompis till mig? gärna minst 180 cm lång, rejäla ådriga armar, snickarbyxor är ett STORT plus och gärna mörkt hår ;P han ska tycka om att ligga sked oxå! MKT viktigt :D

Susanne Löfgren sa...

Haha det ska jag absolut fråga! Om nån drömprins mot förmodan kommer och knackar på här! ;) Mörkt hår tycker jag oxå om! Men bruna ögon är ju viktigast såklart! Ja ligga sked är väldigt viktigt!!!! Det håller jag med om!! :)

Unknown sa...

haha, ja det där med att hitta drömprinsar är ju fasen inte det lättaste! Men en sak har jag kommit fram till iallafall, det FINNS minst en för alla, så det är ju kanon, frågan är bar NÄR man träffas i livet;) kram på dig

Susanne Löfgren sa...

Håkan - det har du så rätt i! :-) Allt är bara en tidsfråga! :-) Kram!

Anonym sa...

Beauty is in the eye of the beholder

Om jag skulle beskriva vad som är typiskt för dom töser jag tycker är fina och som väcker mitt intresse så är långt mörkt hår och mörka ögon det första jag tänker på
Men ingen av dom jag fallit för har egentligen sett ut så, dom har inte varit lika som personer heller men dom har haft DET.

Jag tror att den man tycker blir vacker i ens ögon.
Jag kan komma ihåg ett flertal ggr. då jag vaknade under natten och låg och tittade på henne i timmar... nu när jag tittar på bilder på henne tycker jag inga av dem skänker henne rättvisa, märkligt...

Jag vill berätta något för dig...
Första tiden efter hon dog var min pappa sjuk jag var tvungen att skjutsa min mamma till affären apoteket etc. jag tyckte det var jobbigt att vara ute bland folk, rädd för att folk skulle komma fram och kommentera, helt omotiverat då ingen inte ens mina vänner sagt nånting om det som hänt iallafall inte till mig.
Nåväl då jag satt där på parkeringar etc. och väntade kunde jag konstatera att ingen av de tjejer jag såg ens bra ut, jag tyckte hela världen blivit ful.
Usch vad det där lät ytligt, men det var så jag tyckte.

Men så i våras var jag ute med vovven i motionspåret i Lugnvik så mötte jag dig och jag kom på mig själv att tänka.. Vilken DAM!!
Det kan väl vara trevligt att höra att du var den första tjej jag tyckte var vacker.
Sug på den du!!

Detta är fortfarande inget närmande
jag är ute efter att träffa någon, jag är inte mogen för det och det vore helt fel mot henne.

Men du Susanne om jag lärt mig nånting av det som hemska som hänt så är det att meningen med allt är att ha någon att tycka om och att dela allt med. allt annat runt omkring en är bara rekvisita.

Kram A...nders!!

Susanne Löfgren sa...

Tack för dina fina ord Anders! =) Å visst är det så som du skriver, det handlar om personkemi sånt där, det går liksom inte att sätta fingret på det!

Jag vet inte om jag tycker att meningen med allt är att ha nån att tycka om, jag trivs liksom så gott som jag har det också! Men visst kan det väl ge en viss guldkant i tillvaron! =) Kram!