måndag 5 oktober 2009

Att lyssna på kroppen!

Måndag idag, alltså träningsdag för min del! Känner mig lite mosig i kroppen idag dock, så jag lyssnar på den och tar vilodag istället! Ska tänka friska kraftfulla tankar och passa på att mysa med älskade hundar i soffan istället! Det är också viktigt för själen!

Det känns stort att jag verkligen är lyhörd för min älskade lilla kroppkaka nuförtiden! Förut hade jag bara kört på och tränat ändå, bara för att jag bestämt mig för det. Det är skillnad på trött och trött, och jag känner den så väl! Är jag bara lite nyvaken-trött, så drar jag iväg och kör, å sen är jag pigg! Men just det här att lyssna på kroppen när jag känner mig sliten och känner att träningen kommer att ta mer än vad den ger.

Bra Susanne! Klappar mig själv på axeln litegrann för detta! =)

Ha en fin kväll alla därute! <3

Kärlek!!

Inga kommentarer: