måndag 8 november 2010

Ännu en lista!

Är du i ett förhållande? Nix!
Har du kysst någon idag? Nä, men kramats med mina hundar!
När går gränsen vid otrohet? Jag ser det lite såhär: Om någon gör något de inte skulle göra när partnern är närvarande, då är det något skumt...
Är du romantisk? Tja.. romantisk, vad är det liksom? Tror romantik ser väldigt olika ut och att det betyder olika saker för oss alla!
Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? För mig innebär det någon som ser allt jag är och älskar mig för allt detta! Med såväl mina styrkor och svagheter!
Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? Får säga pass på den frågan. Jag vet inte riktigt hur jag är. Eftersom jag ständigt förändras så är jag ju inte samma person nu som jag varit förut.. sen beror det väl en del på vem det är jag träffar?
Vad är viktigt i ett förhållande? Kärlek, respekt, tillit, humor! Att både vilja spendera tid ihop samt få sin alldeles egna tid!
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Många gånger!
Har du lekt med någons känslor? I yngre år - ja. Om det hänt på senare år så har det iaf inte varit medvetet från min sida.
Hur många har du varit ihop med? Räknar bara 2, resten är kortare historier.
Hur länge höll ditt längsta förhållande? 3,5 år tror jag att det var!
Hur länge var ditt kortaste? Oj ingen aning!
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Jag vill må bra i mitt liv! Det gör jag oavsett om jag är singel eller inte. När jag väl träffar rätt person känns det säkert fantastiskt, vad vet jag? =)
Är du en bra flickvän? Jag är en bra människa! En bra flickvän blir jag nog med rätt person!
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Det behåller jag för mig själv!
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Tror mamma var 16, pappa 18?
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? Nej definitivt inte!
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Är nog lite samma-lika.
Hatar du ditt ex? Nej
Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej
Har du kvar någonting från dina gamla förhållanden? Klart jag har kvar presenter jag fått osv!
När du vill ha någon, vad gör du? Tar tag i det! Är rätt obrydd när det gäller såna saker!
Bästa raggningsrepliken? Repliker hit och dit, är nog mer sättet som gör det? Å kemin.
Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Min pappa å min bror!
Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då? Göra slut!
Vill du gifta dig? Varför/Varför inte? Spelar ingen större roll. Inget jag tänkt på.
Vill du ha barn? Ja
Blir du lätt kär? Nja, lätt förälskad kanske. Kär är en annan femma!
Vad faller du för? Humor och självdistans! Sen är jag ju svag för mörka killar. Mörkt hår och bruna ögon är ju så fint!
Vad är det mest avtändande du vet? Osäkra människor som hävdar sig genom pengar, prylar. Människor som häver sig upp genom att trampa ner andra.
Hur viktigt är det att man har något gemensamt? Rätt så viktigt! Eftersom träning är min livsstil så är jag ju inte så vidare sugen på nån som hänger på krogen varje helg. Inte min grej. alls.
Har du fått ditt hjärta krossat? Det har vi väl alla ?
Hur raggar du? Är ganska gåpåig för det mesta.
Har du en ”utseendetyp” hos killar? Redan svarat på den, mörka killar! Vältränad är ännu ett plus ;)
Vem var din första kärlek? Vet inte riktigt vem jag räknar som det..
Vad tycker du om att ligga på första dejten? Funkar väl, men blivit lite mer anti det med åren..
Vad tycker du om one night stands? Icke sa nicke! Inte min kopp te.
Är kärlek allt i livet? Kärlek är det vackraste och viktigaste som finns! Kärlek är ju inte bara kärleken till en partner, det är ju kärleken till livet, vad jag älskar att göra, alla människor i min omgivning och kärleken till mig själv!


Listen helt fräckt norpad från Linnéa!

Inga kommentarer: