onsdag 10 november 2010

VILA!


Idag lyssnar jag på min kära kropp och VILAR! Vila och sömn är inte mina starka sidor. Sover sällan mer än 6 timmar per dygn och ibland ännu mindre.. Lägg till på det att jag tränar som en idiot för det mesta.

Igår skulle jag bara ta en powernap i soffan innan träningen, vaknade strax före nio på kvällen... tog bara ut hundarna, duschade och somnade om sen och sov hela natten lång! Trött som attans idag också, så idag ska jag vila rejält! Orkar kroppen inte annat än att sova och vila hela dagen, så får det bli så! Jag litar till min kropp och att den säger ifrån när den fått nog!

BALANS som sagt! Jag har lätt för att köra på, men att vila sig faller sig inte värst naturligt för mig.

Laddar batterierna och sen kan jag ta nya friska tag igen!

Tog ett beslut idag som känns bra och gjorde att en liten tyngd lättade från mina axlar! :-)

Livet är fint!

Inga kommentarer: