onsdag 10 november 2010

Back on track!


Efter att jag till slut vaknat upp ur dagens koma-status (sovit mig igenom nästan hela dagen - jajjamen, kroppen säger ifrån ibland eftersom den sällan får vila eller sova ordentligt, så jag tillåter mig såna här skruttdygn när de väl kommer), tog jag mig ner på stan och köpte en Back on track- tröja! Blir spännande att se hur den känns! Första dygnen skall man bara använda den max 4 timmar per dygn, sen kan man utöka.

Har vänner som använder back on track-produkter till sina hästar och hundar med gott resultat, så det blir spännande att se om det kan hjälpa en liten människoskrutt också! =)

Mer om produkterna går att läsa HÄR

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hey There. I discovered your blog using msn. This is an extremely neatly written article.
I'll be sure to bookmark it and return to read more of your helpful info. Thank you for the post. I'll definitely return.
Feel free to surf my web-site - www.youtube.com

Anonym sa...

Thanks very nice blog!
Review my weblog piano lessons