torsdag 25 november 2010

Grymt bra sjukgymnast!


Åh vad jag är nöjd med mitt besök hos sjukgymnasten idag! Han hade verkligen koll på läget och nu vet jag varför jag överkompenserar med höger sida! Fick även klara direktiv på vad jag kan köra (jag får köra hela kroppen med vissa modifikationer) och övningar för att komma tillrätta med problemet!

Fick även det glädjande beskedet att jag kommer att bli bra! Jippi! Jag är så taggad och glad nu!!!

Imorgon börjar utbildningen! Jag är laddad! Önskar såklart att jag vore fullt frisk, förkylningen sitter i ännu, men jag mår bättre! Imorn ska jag vara bra! Idag är det total vila som gäller för mig, kurerar mig in i det sista!

4 kommentarer:

Jennie sa...

Åhhh så jävla skönt att höra! Du kommer bli världsbäst på det där! KRAAAAAM!!!!! Du ÄR världsbäst, och kommer bli världsbästaste! ;)

Susanne Löfgren sa...

Ja, jag kommer sannerligen att älska mitt jobb den dagen jag får börja jobba med träning! :D :D :D

KRAM!!!!!!!

Christian sa...

Jadu, det var fruktansvärt gott kan jag avslöja! :)

Ah, stackare att vara sjuk då..Lätt att det gått över till fredag..Man kan nog med vilja och tankekraft pressa ut förkylningen om man måste! haha..

Och du, vad härligt med sjukgymnasten! Riktigt härligt.. =D

Kram kram!

Christian sa...

Hahaha, vad härligt att höra att det gör dig så glad! =D
Det är ju det som är så kul med denna sport, att det finns så mycket att lära sig och det finns alltid något nytt att lära sig eller testa! =)

Hade ju varit fantastiskt att få jobba på ett gym haha! =D

Rev själv av ett bröstpass i morse och tänkte spendera resten av lördagen på soffan typ haha.

Ha en fantastisk helg tjejen! =)

KRAM!!