lördag 20 juni 2009

6.5-metoden!

Är nyss hemkommen från ett pass på gymmet! Jag trodde att jag skulle vara där allena idag - på självaste midsommardagen, men icke! Det fanns några fler tappra själar som letat sig dit! :-) Jag var inte speciellt laddad för styrke idag, så jag provade 6.5-metoden, har lite svårt att peppa mig när jag går på löpbandet nämligen.

Ställde in hastigheten 6.5, lutning 6.5 och gick 6.5 km! Det var riktigt skönt, kändes att det tog mer på rumpan och vaderna än vad det brukar! Ändå var det inte särskilt jobbigt, men jag blev rejält svettig! ;-) Ska fortsätta med denna ett tag, sen är det väl bara att höja lutning/hastighet/tid I guess!

Nu ska jag käka, greja klart i tvättstugan och bara softa innan det är dags för jobb igen! Lite trötter e jag, men mår såå bra i hela kroppen och själen!! :-D

Inga kommentarer: