torsdag 4 juni 2009

Jag saknar dig!

Idag är din födelsedag.. åh vad jag önskar att du fanns här så jag kunde baka en jordgubbstårta till dig! Ge dig en varm härlig kram och sitta ner och diskutera med dig om stora och små händelser i livet! Igårmorse var en såndär riktig sakna-dag! De kommer då och då. Sköljer över mig och nästan dränker mig i mina egna tårar. De där stunderna känns det som att någon sticker en kniv rakt i hjärtat på mig och vrider om. Värken i bröstet känns som att den aldrig kommer att försvinna! Jag saknar dig så det gör ont, ont, ont! Du var en av de viktigaste människorna i mitt liv och det är du ännu!

Du finns alltid alltid alltid i mitt hjärta! Jag minns dig med värme och glädje! Men jag saknar att du inte finns här fysiskt! Att jag inte kan krama om dig, ringa dig och säga några ord. Svänga förbi och träffa dig! Lyssna till dina kloka ord eller höra dig knäppa på gitarren, bjuda mig på en öl eller den där hemska rökiga whiskeyn som jag knappt klarade av. Skratta med dig åt alla galenskaper och roligheter!

Du var och är en speciell person. En av de där vackra underbara bästa!

Jag älskar dig och saknar dig!!