fredag 5 juni 2009

En bra natt!

Inatt hade jag en riktigt bra natt på jobbet! Mitt nya mål är att jag inte ska känna mig stressad när jag är där! Och det funkade! Enda jobbiga med natten vad att det kändes segt pga förkylningen.. men det funkade ok ändå! Hade roliga kunder och på morgonen kom mina skrattkillar in ;) Jag tänker på dem som så, för de skrattar alltid och är glada helt enkelt! Visst kan livet inte alltid vara en dans på rosor, men det är verkligen grymt skönt att få skratta loss och bara vara sig själv! Det piggar verkligen upp tillvaron! Älskar spontana och glada människor som har en skön syn på livet!!

När jag har såna omkring migär jag glad och lycklig och vill skratta och babbla konstant!
Inatt har varit en bra jobbnatt! Skönt med en sån inför dunderhelgen . d kommer bli mkt att göra, men jag är grymt laddad!!! Jo bääääätt!!!

Nu väntar en grymt härlig säng att få däcka i! :)

Puss å kram å gonatt! :-) //snormonstres Susanne

Inga kommentarer: