tisdag 23 juni 2009

Såå skönt att vara själv!

Jag älskar verkligen att vara själv! Att bo själv och ha mitt liv "för mig själv". Att göra vad jag vill - NÄR jag vill! Att få vara ensam och helt ifred när jag behagar. Det känns som att jag aldrig vill släppa in någon i mitt liv igen!

Kanske är det så att om man träffar någon som verkligen passar en, så fungerar det liksom ändå! Jag vet inte, jag har aldrig träffat någon sådan! Hur som helst, så är jag en person som behöver mycket frihet känns det som. Jag tycker om att göra som jag vill! Träna när jag vill, äta vad jag vill och när jag vill! Umgås med mina vänner när jag vill och vara ifred när jag känner för det, utan någon som kommer och "petar på mig" om så med ack så vänlig avsikt.

Jag vill kunna umgås med en killkompis på tu man hand utan att det ifrågasätts av någon svartsjuk person, jag ser det som en självklarhet!

Så länge jag inte träffar på någon sjukt jävla bra person, då får det vara och som sagt, som det känns nu så finns inget alternativ till singellivert, jag trivs på tok för bra! :-)

Inga kommentarer: