tisdag 23 juni 2009

Hemskt humör!!

Jag är oftast en väldigt glad person! Idag är jag INTE en glad person - alls. Detta fenomen har 3 bokstäver och stavas PMS!! Jag är så arg och grinig att jag vet inte var jag ska göra av alla aggressioner! Skulle egentligen behöva iväg på gymmet och köra skiten ur mig bokstavligt talat! Men vägrar visa mig där i min enorma kroppshydda. (Nej den är inte det, men drar alltid på mig flera kilo vätska i detta tillstånd och KÄNNER mig ENORM! Ryggen och magen hänger över byxkanten - bläää!). Jag vet att det rinner av mig när menseländet drar igång, men känner mig lik förbannat som ett äckel-päckel-fetto på jävligt dåligt humör!

Såna här dagar vill jag bara vara ifred och just då suger det att jag har ett serviceyrke och måste försöka uppbåda något slags försök till trevlighet mot folk. Mitt ex var nyss och lämnade hundarna och jag höll på att storkna den lilla stunden han var här för jag ville bara vara ifred, ifred, ifreeeeed!

Jag måste nog bege mig ut och försöka springa ur mig all ork jag har i kroppen, annars kommer jag nog att mucka gräl med någon stackare inatt. Jag blir verkligen helt galen när jag är i detta tillstånd!!!! Aaaaaaaaaarrrrrrrrgggghhhhhh!!

5 kommentarer:

Jennie sa...

Jag tycker i alla fall att du lyckas gömma din PMS-demon de gånger jag varit in och handlat av dig. Eller så har jag lyckats undvika de perioderna helt enkelt. ;) Jag tycker du är en underbar person, det jag sett bakom disken, och du sköter ditt serviceyrke underbart bra! :)

/Taxichaffisen :P

Susanne Löfgren sa...

Ååh TACK för dina ord! Jag behövde höra dem precis just nu! Värmde så gott i mitt lilla hjärta! Nu fick jag förnyad energi till att orka mina sista två nätter - och en liten glad tår i ögat! Ibland måste man tillåta sig själv att vara svag en stund för att orka bli stark sen igen, men det är svårt ibland! Tack detsamma - du känns som en fin människa!

Återigen - TACK! :)

Jennie sa...

Åhhh avd roligt att få göra dig på lite bättre humör! :D Jag ska också jobba inatt så vi kanske ses! :) Kram på dig!

Susanne Löfgren sa...

Då kanske vi ses inatt! :) Förhoppningsvis e jag lite piggare då! ;-)

Kram!

Jennie sa...

Haha!Och om inte så förstår jag ju varför. ;)