söndag 14 juni 2009

Ännu en promenad/joggingtur i regnet!

Nyss hemkommen från ännu en promenad/joggingrunda i regnet! :-) Oerhört skönt! Tog en annan runda än vanligt idag och gick mot lillsjön och runt den! Blev såklart galet pinknödig som vanligt.. Messade Jocke och frågade om han var vaken och hemma, och det var han, så jag fick låna toa där, TACK för det! Hade fasiken pinkat på mig annars!

Denna pinknödighet är mitt eviga bekymmer när jag är ute och går och springer! Ofta blir jag så pinknödig att jag inte fixar att springa! Men nu klarade jag ju det på hemvägen tack vare toalånet! ;-)

Jag tar det ganska lugnt med joggandet, inget "allt eller inget" utan jag är nöjd för de sträckor jag fixar, springer en stund, går en stund osv. Mitt mål är att fixa milen utan problem! Det SKA jag fixa, om jag så ska behöva börja ha blöjor på köpet pga min lilla blåsa! Hahaha!

Har fått i ming min morgongröt nu, men är fortfarande hungrig som en varg, så jag måste nog rota rätt på ngt mer ätbart ur skafferiet! ;-)

Sen ska jag bara vila en stund och läsa! Om jag har lust och ork blir det en benpass på gymmet sen!

Ha en härlig söndag!!

Inga kommentarer: