onsdag 24 juni 2009

Känner mig stressad och less!

Jag måste jobba en natt till.. jag som redan kände mig så jävla stressad inför lördag. Ska på bröllop då och ska hinna fixa present och kläder till det.. Tänkte vända dygnet torsdag, ha en normal dag fredag och fixa detta, och sen komma utvilad på bröllopet, men nu blev det inte så, för nu ska jag jobba en natt till.

Nu är jag en bitter sur jävla gnällkärring, men just nu får det vara så. Jag måste få ur mig detta innan jag kan sluta jaga upp mig och känna nåt slags tillförsikt i frågan.. Ska ge mig ut på långpromenad i det fina vädret och se om humöret e bättre sen..

2 kommentarer:

Jennie sa...

Sånt där kan förstöra ens humör och arbetsvilja totalt. När man ställt in sig på en sak och sen blir det inte så. Jag är jävligt känslig när det gäller sådana förändringar. Kontrollbehov? ;)

Susanne Löfgren sa...

Ja jag kände mig lite lätt less, men nu känns det helt ok! :) Känns inte som att jag har nåt liv ibland bara, men man ska väl va glad att man har jobb i dessa dagar! ;-)