söndag 14 juni 2009

Jag och indianerna!

Jag och indianerna! Det är något speciellt med indianer och har alltid varit.. Har haft så många upplevelser gällande indianer. I vaket tillstånd, i mina drömmar, och någonstans mittemellan, ofta när jag behandlat mig själv med reiki.

Det låter förmodligen väldigt skumt och många skulle nog tvivla på hur det står till egentligen, om de fick höra allt jag varit med om och upplevt relaterat till detta!

Jag såg nyss några indianbilder på facebook, och det räckte ju för att en massa sorg skulle välla ut, så nu sitter jag här i soffan med tårarna sprutandes! Indianerna.. de har en stor plats i mitt hjärta.. de som varit med mig när jag hört deras musik, sett dem, känt dem, vet precis hur konstig jag kan bli.. jag kan inte själv förklara det, det bara är så!

Inga kommentarer: