fredag 12 juni 2009

I feel gooooood!


Godmorgon!

Jag har nyss kommit hem från en skön långpromenad i regnet med Mozart! Vi var ute i nästan två timmar och det var så uppfriskande! Har vänt tillbaka dygnet efter min nattvecka nu och det känns bra i kroppen och själen! Sov bara två timmar igår, så det var lite tungt att hålla sig vaken till kvällen, men det gick! Somnade redan vid åtta på kvällen och vaknade vid fyra imorse, vilket kanske var lite väl tidigt, men jag fick ju mina välbehövliga timmar!

Det är så otroligt skönt att vara ute och gå på morgonen innan stan har vaknat till liv tycker jag! Hädanefter ska jag vara noga med att vända dygnet tillrätta efter mina nattveckor då jag tror på att kroppen mår bättre av att vara vaken på normal tid åtminstone varannan vecka!

Jag har inga planer för dagen och det känns skönt! Ska stöka lite hemma och kanske träna lite sen om jag känner för det! Är sugen att gå på bio och se nya terminator, men vet inte vem jag ska gå med isf, får se hur jag gör! Är sugen att dra och hyra några filmer och bara softa hemma oxå! Vill se hitta Nemo då flera av mina vänner påpekat att jag starkt påminner om en karaktär i den filmen! ;-) Och så älskar jag animerade filmer!

Skönt med lite ledighet! Jag behöver det! Min förra ledighet var jag ju konstant sjuk, så nu ska jag passa på att njuta! :-)

Inga kommentarer: