torsdag 18 juni 2009

Fantastisk service! (hos Folktandvården i Odensala, Östersund)


Idag har jag fått uppleva fantastisk service! Kanontrevliga och duktiga människor!!

Jag hade tid hos folktandvården idag, en sån där kontroll man blir kallad till på regelbunden basis. Var lite nervös att jag skulle ha hål, brukar inte ha några *peppar peppar*, men man vet ju aldrig! Inga hål var det, grymt skönt! Tandläkaren noterade mina missfärgade tänder, något jag varit lite missnöjd med och t o m funderat på att boka en tid för att bleka dem, men inte gjort det av rädsla för att tänderna skall bli skadade av proceduren.

Så säger hon, att detta tar vi bort, så blir du lite midsommarfin! Detta gjorde hon hela utan extra kostnad och jag har nu så vita tänder som jag aldrig haft i hela mitt liv! Vilken service! Vilken kvinna! Hon har gjort hela min dag! Min vecka! Min månad! Kanske hela mitt år!

Att dessutom tandläkaren, tandhygienisten OCH tjejen i receptionen var så otroligt trevliga och jag mig ett kanonbemötande och gjorde att jag kände mig lugn och väl omhändertagen, gjorde verkligen inte saken sämre!

Trevligt bemötande är långt ifrån någon självklarhet har jag tyvärr fått erfara genom åren! Men detta var hur underbart och härligt som helst!

Och ja - självklart berättade jag för dem hur nöjd jag var med service och bemötande!!

Nu ska jag strax ner på stan till frissan, kommer att vara en riktig topp-pingla innan dagen är slut!

Det är bra jävla underbart att vara jag!!! :D :D :D

2 kommentarer:

jessi sa...

oj va fin du ska vara=9 hur tog hon bort det då? jag vill oxå ha vitare tänder ju..haha
jo det e bra med mig. lite mycket just nu som du förstår av min stressade mage. atck för tiopset. kram jess

Karin sa...

Jag är inte ett dugg förvånad. Så där är det ju alltid här uppe! I love Jämtland! Underbara människor!