måndag 29 juni 2009

Bloggtorka....

....blir det när solen skiner ute och jag inte vill befinna mig inomhus! ;-) Hade väl iofs kunnat släpa med mig datorn ut, men det är skönt att lämna den inne! Bara ta med sig en god bok ut, vatten till mig och fyrbenta och lägga sig på en filt ute i solen! :-)

Åh vad jag älskar vädret som är nu! Jag får inte nog av solen och värmen!! Om det inte hade varit för min djupa kärlek till Jämtland (detta ÄR sannerligen min plats på jorden), så hade jag lätt kunnat flytta utomlands! :-)

Steg upp tidigt imorse och gick långpromenad med Mozart innan värsta värmen kommit! Så otroligt skönt! Nu väntar jag på att äggen ska bli färdigkokta, äta lite frukost, snabbstäda, fixa lite grejor och sen vill jag ut i solen igen! Älskar den!!

Önskar er alla en underbar dag! Kärlek!

Inga kommentarer: