måndag 29 juni 2009

Mörka färger är så vackra...!

Av någon anledning faller jag så gott som alltid för mörka pojkar! Jag tycker att mörka färger är det vackraste som finns! Bruna ögon och brunt eller svart hår är så fint! :)

Och nej, jag är inte ute och fiskar efter någon speciell just nu! Det var bara ett allmänt konstaterande från min sida, att så är det! ;-)

Annars har jag nog inte någon speciell "typ". Inte gällande kroppsbyggnad och så.

Men till syvende och sist är ändå insidan det viktigaste, hur klyschigt det än må låta! Finns inget riktigt fint och äkta där, så försvinner den vackra utsidan! Om en person ser bra ut, och visar sig vara rätt så rutten, så ser han eller hon plötsligt inte så bra ut längre. Och ibland kanske man träffat någon som vid första anblicken inte tilltalat en så värst, men som visar sig vara en helt underbar människa och person - då BLIR den personen vacker!

"Utsidan ger insidan en chans - men insidan ger utsidan sin glans!" :-)

Vad tycker ni?

Inga kommentarer: