tisdag 16 juni 2009

Nu är jag less!

Nu är jag dödligt less på min mage! =( Jag är GLAD att den väldigt sällan är såhär krånglig nuförtiden! Förut krånglade den ju jämt och ständigt.. Har nästan glömt att det kunde kännas såhär illa, och det är BRA! Känner mig ändå less nu då jag är konstant uppsvälld sedan flera dagar tillbaka.. Kan knappt andas för att jag är så uppblåst och det är en så jäkla otrevlig känsla! Det påverkar liksom hela kroppen!

När magen lägger av fungerar liksom inget alls.. Jag hoppas verkligen att det ger med sig snart! Tills dess är det massor av vatten, massor av FETT (hjälper ofta till att sätta lite fart på systemet), probioplex-kapslar (som jag visserligen tar varje dag oavsett) och promenader för att få fart på lillmagen..

Jag och min mage som sagt.. det är ett kapitel för sig..!

1 kommentar:

jessica sa...

heeeej tjejen. så du har börjar blogga igen=9 vet inte hur länge jag höll på o kolla om du uppdaterat. min mage e inte heller som den ska du... kram jessi