fredag 19 juni 2009

Dead town!

Tog mig en promenad upp på Coop och handlade mat, vet inte hur affärerna har öppet imorn och eftersom jag sover hela dagen efter nattjobbet tänkte jag att det var bäst att gardera mig! ;-) Kände inte för att träna, så promenad får räcka idag! Kände mig inte sugen att gå någon speciell runda heller, så en promenad iväg för att handla mat blev en bra förena nytta med nöje-kombination!

Det var väldigt lugnt omkring mig, både på vägen dit och hem, samt inne på affären! De flesta är förmodligen iväg och firar midsommar någonstans! :-) Jag älskar när det är sådär lugnt omkring mig, då går jag verkligen omkring innesluten i min egen lilla bubbla! Jag känner mig så otroligt lycklig och glad idag, precis som igår!! Ibland har jag så mycket lycka och kärlek i min lilla kropp att det känns som att jag nästan ska svämma över av det! Det är en underbar och härlig känsla! :-)

Life´s gooooood! AND Life´s what you make it! ;-)

Inga kommentarer: